Uw bestelling wordt binnen 24u verzonden! Liefs Lisa - Eigenaresse

Contact & Veelgestelde vragen

Contact

Livaroshop is een onderdeel van Livaro Huidspecialisme.

Behandel locatie:
- Alleen op afspraak -
Kameren 7
5473 VC  Heeswijk-Dinther
KvK: 73475173
BTW: NL002417626B91
Bank: NL05 RABO 0336 3665 74

Telefonisch te bereiken:
- Op werkdagen tussen 10.00 - 17.00u -
0623264789

Per mail te bereiken:
- Binnen 24 tot 48u antwoord -
info@livarohuidspecialisme.nl

 

Hier lees je onze visie.


Veelgestelde vragen / FAQ

Verzending

Verzending bij Livaroshop.

  • Wat zijn de kosten voor verzending van mijn producten?

Nederland:

Bij Livaro Shop in Heeswijk-Dinther kan je 7 dagen per week gratis je bestelling afhalen. Geef dit wel als optie aan in het bestelproces.

Lukt afhalen niet? Dan hebben we onderstaande opties:

 GRATIS VERZENDING VANAF €75

 GRATIS VERZENDING BINNEN 10KM VANAF POSTCODE 5473VC

 €3,99 BEZORGKOSTEN BIJ BESTELLINGEN TUSSEN DE €50 EN €75

 €5,95 BEZORGKOSTEN BIJ BESTELLINGEN TUSSEN DE €0 EN €49,99

Wij verzenden bestellingen z.s.m., vaak binnen 48u.

 

België:

Update juni 2024: Orders naar België kunnen alleen nog maar per mail: info@livarohuidspecialisme.nl besteld worden.

De verzendkosten naar België bedragen €9,99 en zijn boven de €150 gratis.

 

  • Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Wij doen ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij je af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 12:00 uur worden geplaatst, proberen we dezelfde dag nog te verzenden met PostNL.

Dit lukt helaas niet altijd, maar we doen hier zeker ons best voor. Soms zijn producten bijvoorbeeld niet voorradig en dan kan de levering iets langer duren. Wanneer één van de bestelde producten uit een bestelling niet voorradig is, noteren wij de verwachte levertijd bij de product omschrijving.

Bij aankoop wordt het desbetreffende product z.s.m. voorradig gemaakt. De zending kan je dan binnen de aangegeven levertijd (vaak zelfs nog eerder) thuis verwachten.

  • Kan ik mijn bestelling annuleren of aanpassen?

Nee, het is niet mogelijk om afgeronde bestellingen aan te passen of te annuleren.

  • Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

Producten worden verzonden met PostNL Track & Trace.

  • Kan ik mijn bestelde producten ook ophalen?

Zeker, bestelde producten kunnen ook gratis afgehaald worden (op afspraak) bij Livaro Huidspecialisme.

  • Ik heb geen internetbankieren en ook geen creditcard, kan ik wel producten bestellen?

Geen probleem, neem contact op en we sturen je de factuur toe.

  • Kan ik mijn bestelling ook ergens anders laten afleveren?

Zeker, hiervoor wijzig je het afleveradres.

  • Mijn vraag is nog niet beantwoord?

Neem gerust contact op via: info@livarohuidspecialisme.nl

 

Retourneren

  •  Hoe gaat het retourneren in zijn werking?
1. Stuur een mail naar info@livarohuidspecialisme.nl met daarin de reden van retournering.
2. Stuur het product op naar Livaro Huidspecialisme met PostNL Track & Trace. Verzending is op eigen kosten en eigen risico.
3. Zodra wij jouw retour hebben ontvangen sturen we je een email ter bevestiging. Daarna maken wij het aankoopbedrag (excl. verzendkosten) binnen 7 werkdagen naar je over.

Let op
: wij nemen alleen producten in ontvangst die onaangebroken zijn. I
ndien de verzegeling of verpakkingsmateriaal aangebroken is, is het product uitgesloten van retourneren.

Retourneren van de PRO-line Cups is niet mogelijk wegens hygiënische redenen.

Prijzen en kortingen

  •  De items zijn afgeprijsd na het plaatsen van mijn bestelling. Heb ik nog recht op korting?

Helaas kunnen wij de korting in dit geval niet meer achteraf verwerken. Als de SALE binnen 24 uur in is gegaan na het plaatsen van je bestelling, vergoeden wij het verschil in prijs door middel van een tegoedcode!

Is bovenstaande situatie het geval? Stuur ons dan een berichtje en je ontvangt direct jouw unieke tegoedcode.